Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7783
Назва: Альтруїстична складова «уроків історії»
Інші назви: Альтруистическая составляющая «уроков истории»
Altruistic component of «lessons of history»
Автори: Фельдман, Олександр Борисович
Feldman, O. B.
Ключові слова: альтруїзм
уроки історії
Голокост
Голодомор
людяність
альтруїстичні вчинки
альтруизм
уроки истории
уроки истории
Холокост
человечность
альтруистические поступки
altruism
the lessons of history
thealtruism
the Holodomor
the lessons of history
the Holocaust
humanism
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Фельдман О. Б. Альтруїстична складова «уроків історії» / О. Б. Фельдман // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2014. – № 2. – С. 167-172.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема виховання альтруїзму на прикладі засвоєння уроків Голокосту та Голодомору. Доводиться, що у демократичних виховних комеморативних практиках засвоєння молодим поколінням уроків історії має морально-етичну спрямованість і антропологічний зміст. Підкреслюється роль альтруїстичних вчинків в утвердженні людяності як вищого морального принципу людини і суспільства рассматривается проблема воспитания альтруизма на примере усвоения уроков Холокоста и Голодомора. Доказывается, что в демократических воспитательных коммеморативных практиках усвоение молодым поколением уроков истории имеет морально-этическую направленность и антропологический смысл. Подчеркивается роль рассматривается проблема воспитания альтруизма на примере усвоения уроков Холокоста и Голодомора. Доказывается, что в демократических воспитательных коммеморативных практиках усвоение молодым поколением уроков истории имеет морально-этическую направленность и антропологический смысл. The metaphor of «lessons of history» can help to critically rethink based on humanism the previous experience of human history. The worldview importance of the history of everyday life is emphasized. The problem of educating altruism through the example of the lessons of the Holocaust and the Holodomor of the 20th century is analyzed. It is emphasized that in democratic youth educational practices mastering the lessons of history has the moral and ethical orientation and anthropological meaning. Attention is paid to the role of altruistic behavior in affirming humanism as the supreme moral principle of man and society. The actions of altruists consolidate society and are the example to follow.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7783
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Feldman O. B. 2014 2.pdf367.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.