Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФельдман, Олександр Борисович-
dc.contributor.authorFeldman, O. B.-
dc.date.accessioned2020-05-21T14:22:33Z-
dc.date.available2020-05-21T14:22:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФельдман О. Б. Альтруїстична складова «уроків історії» / О. Б. Фельдман // Наукове пізнання: методологія та технологія : наук. журнал. – 2014. – № 2. – С. 167-172.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/7783-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема виховання альтруїзму на прикладі засвоєння уроків Голокосту та Голодомору. Доводиться, що у демократичних виховних комеморативних практиках засвоєння молодим поколінням уроків історії має морально-етичну спрямованість і антропологічний зміст. Підкреслюється роль альтруїстичних вчинків в утвердженні людяності як вищого морального принципу людини і суспільства рассматривается проблема воспитания альтруизма на примере усвоения уроков Холокоста и Голодомора. Доказывается, что в демократических воспитательных коммеморативных практиках усвоение молодым поколением уроков истории имеет морально-этическую направленность и антропологический смысл. Подчеркивается роль рассматривается проблема воспитания альтруизма на примере усвоения уроков Холокоста и Голодомора. Доказывается, что в демократических воспитательных коммеморативных практиках усвоение молодым поколением уроков истории имеет морально-этическую направленность и антропологический смысл. The metaphor of «lessons of history» can help to critically rethink based on humanism the previous experience of human history. The worldview importance of the history of everyday life is emphasized. The problem of educating altruism through the example of the lessons of the Holocaust and the Holodomor of the 20th century is analyzed. It is emphasized that in democratic youth educational practices mastering the lessons of history has the moral and ethical orientation and anthropological meaning. Attention is paid to the role of altruistic behavior in affirming humanism as the supreme moral principle of man and society. The actions of altruists consolidate society and are the example to follow.uk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectальтруїзмuk
dc.subjectуроки історіїuk
dc.subjectГолокостuk
dc.subjectГолодоморuk
dc.subjectлюдяністьuk
dc.subjectальтруїстичні вчинкиuk
dc.subjectальтруизмuk
dc.subjectуроки историиuk
dc.subjectуроки историиuk
dc.subjectХолокостuk
dc.subjectчеловечностьuk
dc.subjectальтруистические поступкиuk
dc.subjectaltruismuk
dc.subjectthe lessons of historyuk
dc.subjectthealtruismuk
dc.subjectthe Holodomoruk
dc.subjectthe lessons of historyuk
dc.subjectthe Holocaustuk
dc.subjecthumanismuk
dc.titleАльтруїстична складова «уроків історії»uk
dc.title.alternativeАльтруистическая составляющая «уроков истории»uk
dc.title.alternativeAltruistic component of «lessons of history»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Feldman O. B. 2014 2.pdf367.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.