Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7688
Назва: Методичний аспект упровадження інтерактивно-тренінгових форм навчання майбутніх учителів у закладах вищої освіти
Інші назви: Methodical aspect of introduction of interactive-training forms of future teachers' teaching in higher education institutions
Автори: Підгірний, Олег Валерійович
Pidhirnyi, Oleh Valeriiovych
Ключові слова: інтерактивно-тренінгові форми навчання
майбутні вчителі
комунікативні вміння
заклад вищої освіти
interactive-training forms of teaching
students-future teachers
communication skills
institution of higher education
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій; Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Підгірний О. В. Методичний аспект упровадження інтерактивно-тренінгових форм навчання майбутніх учителів у закладах вищої освіти / О. В. Підгірний // Інноваційна педагогіка : наук. журнал. – 2020. – Вип. 22. Т. 2. – С. 145-148.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню особливостей впровадження інтерактивно-тренінгових форм навчання студентів-майбутніх учителів із метою розвитку у них комунікативних умінь в освітньому просторі сучасної школи. Мета статті полягає у висвітленні методичного аспекту впровадження інтерактивно-тренінгових форм навчання майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Процедура експериментального дослідження: 1 етап – розробка тренінгу для здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей (перший освітній рівень «бакалавр»); 2 етап – представлення алгоритму роботи зі студентами (приклади найбільш дієвих форм і методів роботи з майбутніми вчителями з метою формування умінь педагогічної взаємодії). The article is devoted to highlighting the peculiarities of introducing interactive-training forms of teaching students-future teachers in order to develop their communication skills in the educational space of the modern school. The purpose of the article is to highlight the methodological aspect of introducing interactive training forms for teaching future teachers in higher education institutions. The procedure of experimental study: stage 1 – development of training for applicants for higher education of pedagogical specialties (first educational level “bachelor”); stage 2 – presentation of the algorithm of work with students (examples of the most effective forms and methods of working with future teachers to form тpedagogical interaction skills).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7688
Розташовується у зібраннях:Кафедра спортивних ігор

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pidhirnyi Oleh Valeriiovych 2020.pdf358.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.