Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7677
Назва: Організація гурткової діяльності з дітьми з вадами слуху в системі освітнього процесу
Інші назви: Organization of group activities with children with hearing impairments in the educational process
Автори: Рабаджи, К.
Rabadzhy, K.
Ключові слова: гурткова діяльність
діти з вадами слуху
корекційна педагогіка
інтегрування дітей з порушенням слуху
позашкільна освіта
children with hearing impairments
group activities
correctional pedagogy
integration of children with hearing impairment
extracurricular education
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Рабаджи К. Організація гурткової діяльності з дітьми з вадами слуху в системі освітнього процесу / К. Рабаджи // Матеріали XХVІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: тези доповідей. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2020. – Вип. 38. – С. 64-67.
Короткий огляд (реферат): Гурткова робота є популярною формою організації життєдіяльності та становить невід’ємну частину освітнього процесу. Саме вона розглядається як ефективний шлях формування життєво-компетентної, творчо спрямованої особистості в контексті своєчасного виявлення інтересів, здібностей та нахилів дітей, розвитку креативності – однієї із базових якостей. Основною метою діяльності гуртка є набуття досвіду спілкування з однолітками з типовим розвитком. Цьому сприяють інноваційні форми робіт з розвитку слуху та мовної активності дітей з порушеннями слуху. Group work is a popular form of organization of life and is an integral part of the educational process. It is considered as an effective way of forming a vitally competent, creative personality in the context of timely identification of interests, abilities and inclinations of children, the development of creativity - one of the basic qualities. The main purpose of the group is to gain experience in communicating with peers with typical development. This is facilitated by innovative forms of work on the development of hearing and speech activity of children with hearing impairments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7677
Розташовується у зібраннях:Випуск 38

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rabadzhy K. 2020.pdf406.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.