Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7677
Title: Організація гурткової діяльності з дітьми з вадами слуху в системі освітнього процесу
Other Titles: Organization of group activities with children with hearing impairments in the educational process
Authors: Рабаджи, К.
Rabadzhy, K.
Keywords: гурткова діяльність
діти з вадами слуху
корекційна педагогіка
інтегрування дітей з порушенням слуху
позашкільна освіта
children with hearing impairments
group activities
correctional pedagogy
integration of children with hearing impairment
extracurricular education
Issue Date: 2020
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Рабаджи К. Організація гурткової діяльності з дітьми з вадами слуху в системі освітнього процесу / К. Рабаджи // Матеріали XХVІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: тези доповідей. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2020. – Вип. 38. – С. 64-67.
Abstract: Гурткова робота є популярною формою організації життєдіяльності та становить невід’ємну частину освітнього процесу. Саме вона розглядається як ефективний шлях формування життєво-компетентної, творчо спрямованої особистості в контексті своєчасного виявлення інтересів, здібностей та нахилів дітей, розвитку креативності – однієї із базових якостей. Основною метою діяльності гуртка є набуття досвіду спілкування з однолітками з типовим розвитком. Цьому сприяють інноваційні форми робіт з розвитку слуху та мовної активності дітей з порушеннями слуху. Group work is a popular form of organization of life and is an integral part of the educational process. It is considered as an effective way of forming a vitally competent, creative personality in the context of timely identification of interests, abilities and inclinations of children, the development of creativity - one of the basic qualities. The main purpose of the group is to gain experience in communicating with peers with typical development. This is facilitated by innovative forms of work on the development of hearing and speech activity of children with hearing impairments.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7677
Appears in Collections:Випуск 38

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rabadzhy K. 2020.pdf406.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.