Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7337
Назва: Соціальні механізми створення «зіркового» бренду
Інші назви: Social mechanisms for creating a "star" brand
Автори: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Ключові слова: зірковий бренд
інформаційний простір
реклама
українське суспільство
star brand
information space
advertising
Ukrainian society
Дата публікації: 2020
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Семко Я. С.Соціальні механізми створення «зіркового» бренду / Я. С. Семко // Історіосфера. Матеріали П’ятнадцятої наукової конференції викладачів, здобувачів вищої освіти та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : Ун-т Ушинського, 3-4 квітня 2020. – С. 55-60.
Короткий огляд (реферат): Актуальність звернення до цієї теми зумовлена кількома причинами: необхідністю наукового опрацювання проблеми сприйняття людиною брендів як об’єктів соціального пізнання у контексті її споживчої поведінки. Бренди стали не лише своєрідними споживчими цінностями людства, але активними учасниками життя суспільства. Наявність брендів в Інтернеті має не лише вагоме інформаційно-комунікаційне значення, але й соціальне. . The urgency of addressing this topic is due to several reasons: we need to scientifically study the problem of human perception of brands as objects of social cognition in the context of its consumer behavior. Brands have become not only the peculiar consumer values ​​of humanity, but also active participants in society. The presence of brands on the Internet is not only important information and communication, but also social.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7337
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semko Yana Serhiivna 2020.pdf8.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.