Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7238
Назва: Організація педагогічної практики студентів в системі дошкільної освіти
Інші назви: Оrganization of students’ pedagogical practice in preschool education
Автори: Колесник, Алла Георгіївна
Kolesnyk, Alla Georgiіvna
Ключові слова: педагогічна практика
соціально-педагогічні і психологічні умови
проблеми педагогічної практики
установча та підсумкова конференції
звітна документація
професійна компетентність
педагогическая практика
базові заклади дошкільної освіти
pedagogical practice
basic institutions of preschool education
problems of pedagogical practice
reporting documentation
professional competence
socio-pedagogical and psychological conditions
constituent and final conference
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Колесник А. Г. Організація педагогічної практики студентів в системі дошкільної освіти / А. Г. Колесник // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2020. – №21. – С. 232-235.
Короткий огляд (реферат): У статті практична підготовка студентів в закладах дошкільної освіти розглядається як багатогранне явище: як вид навчально-професійної діяльності студента, як особливий етап педагогічної підготовки майбутнього фахівця, який в період практики закріплює теоретичні знання і набуває нових вмінь і навичок практичної спрямованості, як особливу форму прояву активності студента, як сферу професійної самореалізації практиканта. Згідно державних стандартів підготовки фахівців освітнього ступеня “бакалавр” та діючих навчальних планів для спеціальності “Дошкільна освіта” проводяться такі види педагогічної практики: навчальна педагогічна практика в дошкільних закладах освіти; педагогічна практика в групах раннього віку; педагогічна практика в групах передшкільного віку; педагогічна практика зі спеціальності в дошкільних закладах освіти. In the article, practical training of students in pre-school educational institutions is considered as a multifaceted phenomenon: as a type of educational and professional activity of the student, as a special stage of pedagogical preparation of the future specialist, which during the practice consolidates theoretical knowledge and acquires new skills and practical orientation, as a special form of orientation. student's activity as a sphere of professional self-realization of the trainee. According to the state standards of training of specialists of educational degree "bachelor" and current curricula for the specialty "Preschool education" the following types of pedagogical practice are conducted: educational pedagogical practice in pre-school educational establishments; pedagogical practice in early age groups; pedagogical practice in pre-school age groups; pedagogical practice in a specialty in preschool educational institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7238
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnyk Alla Georgiіvna 2020.pdf290.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.