Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесник, Алла Георгіївна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Alla Georgiіvna-
dc.date.accessioned2020-04-08T09:53:12Z-
dc.date.available2020-04-08T09:53:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКолесник А. Г. Організація педагогічної практики студентів в системі дошкільної освіти / А. Г. Колесник // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – 2020. – №21. – С. 232-235.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7238-
dc.description.abstractУ статті практична підготовка студентів в закладах дошкільної освіти розглядається як багатогранне явище: як вид навчально-професійної діяльності студента, як особливий етап педагогічної підготовки майбутнього фахівця, який в період практики закріплює теоретичні знання і набуває нових вмінь і навичок практичної спрямованості, як особливу форму прояву активності студента, як сферу професійної самореалізації практиканта. Згідно державних стандартів підготовки фахівців освітнього ступеня “бакалавр” та діючих навчальних планів для спеціальності “Дошкільна освіта” проводяться такі види педагогічної практики: навчальна педагогічна практика в дошкільних закладах освіти; педагогічна практика в групах раннього віку; педагогічна практика в групах передшкільного віку; педагогічна практика зі спеціальності в дошкільних закладах освіти. In the article, practical training of students in pre-school educational institutions is considered as a multifaceted phenomenon: as a type of educational and professional activity of the student, as a special stage of pedagogical preparation of the future specialist, which during the practice consolidates theoretical knowledge and acquires new skills and practical orientation, as a special form of orientation. student's activity as a sphere of professional self-realization of the trainee. According to the state standards of training of specialists of educational degree "bachelor" and current curricula for the specialty "Preschool education" the following types of pedagogical practice are conducted: educational pedagogical practice in pre-school educational establishments; pedagogical practice in early age groups; pedagogical practice in pre-school age groups; pedagogical practice in a specialty in preschool educational institutions.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectсоціально-педагогічні і психологічні умовиuk
dc.subjectпроблеми педагогічної практикиuk
dc.subjectустановча та підсумкова конференціїuk
dc.subjectзвітна документаціяuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectпедагогическая практикаuk
dc.subjectбазові заклади дошкільної освітиuk
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjectbasic institutions of preschool educationuk
dc.subjectproblems of pedagogical practiceuk
dc.subjectreporting documentationuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectsocio-pedagogical and psychological conditionsuk
dc.subjectconstituent and final conferenceuk
dc.titleОрганізація педагогічної практики студентів в системі дошкільної освітиuk
dc.title.alternativeОrganization of students’ pedagogical practice in preschool educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnyk Alla Georgiіvna 2020.pdf290.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.