Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6750
Назва: Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи
Інші назви: Providing quality preschool education in the context of analysis of preschool teachers’ training in Western European countries
Автори: Мельник, Наталія Іванівна
Melnyk, Nataliia
Ключові слова: training preschool teachers
competence
comparative approach
system of professional competencies
dimension of professional training
професійна підготовка педагогів дошкільної освіти
компетентність
компаративний підхід
система професійних компетентностей
вимір професійної підготовки
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мельник Н. І. Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи / Н. І. Мельник // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 10. – С. 135-139.
Короткий огляд (реферат): Both in academia and in international policy documents there is a broad consensus that high-quality early childhood education has long-lasting beneficial effects on children and society, but that ECEC (early childhood education and care) of low or mediocre quality may also harm children. There is a similar consensus that the competences of the workforce are one of the more salient predictors of ECEC quality. Different pathways to professionalization are possible. There is substantial evidence, both from literature and from case studies, that a coherent and diversified policy aimed at continuous professional development at institutional or team level, developed by specialized staff (pedagogical co-coordinators, counselors) can yield beneficial effects to equal those of initial professional preparation. У межах компаративного дослідження у статті проаналізовано особливості професійної підготовки практикуючих педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи. Визначено термінологічні особливості понять «практикуючий педагог дошкільної освіти», «практика», «цінності» в системі професійних компетентностей з урахуванням змістового значення в європейському освітньому просторі. Встановлено особливості професійної компетентності педагогів дошкільної освіти в контексті системи професійних компетентностей. Встановлено фактори, що впливають на якість дошкільної освіти, здійснено їх характеристику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6750
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk.pdf242.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.