Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6589
Назва: Future Teachers’ Axiological Sphere Development for Children’s Creativity Formation
Інші назви: Актуалізація аксіологічної сфери майбутніх педагогів до формування творчої індивідуальності дітей
Автори: Brzezińska, Renata
Бжезиньска, Рената
Ishchenko, Liudmyla
Іщенко, Людмила Валентинівна
Kalynovska, Iryna
Калиновська, Ірина Сергіївна
Ключові слова: development of axiological sphere
motivation for pedagogical activity
interdisciplinary system
active methods of teaching
розвиток аксіологічної сфери
мотивація до професійної діяльності
міжпредметна система
активні методи навчання
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Brzezińska R. Future Teachers’ Axiological Sphere Development for Children’s Creativity Formation / R. Brzezińska, L. Ishchenko, I. Kalynovska // Наука і освіта. - 2017. - №12. - С.99-104.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the issue of training future teachers for the formation of preschool children’s creativity. The study aims to present and test the experimental methodology of training pedagogy students by means of activating their axiological sphere with the aim to teach them to develop creativity of senior preschool age children. The process of forming the value-motivational sphere for this activity included the following areas of research, in particular: development of methodical methods of influence, a set of methods and techniques, educational and professional tasks aimed at developing positive motivation of students. The formation of positive motivation of students for professional activities on the development of senior preschool children’s creativity is realized in the content of disciplines included in the interdisciplinary system, in the process of modeling problem experimental situations of interdisciplinary content in practical classes, as close as possible to real interaction with children. Further differentiated development of the axiological sphere of future educators is organized (formation of values in the field of professional interaction, creative cooperation, value attitude towards the child as a subject of professional creative interaction). The direct (motivation is formed through the experience of creative collaboration, involvement of students in joint creative activity with children at preschool educational institutions) and indirect (the university teacher creates a special environment, presents simulated events and under their influence generates necessary professional motivation in his/her students) ways of forming positive professional motivation. Стаття присвячена підготовці майбутніх педагогів до формування творчої особистості дитини дошкільного віку. Розв’язується актуальна проблема розвитку аксіологічної сфери майбутнього вихователя у підготовці до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку. Визначено необхідність забезпечення позитивної мотивації у підготовці майбутнього вихователя до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку. Метою дослідження є розробка й перевірка експериментальної методики підготовки майбутнього вихователя до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку, спрямованої на актуалізацію їхньої аксіологічної сфери у вищому закладі освіти. Процес формування ціннісно-мотиваційної сфери до передбаченого виду діяльності включав такі напрями дослідження, як розробка методичних способів впливу, комплексу методів і прийомів, навчально-професійних завдань, спрямованих на розвиток позитивної мотивації студентів. Формування у студентів позитивної мотивації до професійних дій із розвитку творчої індивідуальності старших дошкільників реалізовано у змісті дисциплін, які ввійшли до міжпредметної системи, у процесі моделювання проблемних експериментальних ситуацій міжпредметного змісту на практичних заняттях, максимально наближених до реальної взаємодії з дітьми. Організовано подальший диференційований розвиток аксіологічної сфери майбутнього вихователя (формування цінностей у сфері професійної взаємодії, творчої співпраці, ціннісного ставлення до дитини як до суб’єкта професійної творчої взаємодії). Обрано безпосередній (формування мотивації через здобуття досвіду творчої співпраці, залучення студентів до спільного процесу творчої діяльності з дітьми в дошкільних навчальних закладах) та опосередкований (викладач у навчальних умовах створює спеціальне оточення, уводить майбутнього вихователя до змодельованих подій і під їхнім впливом породжує необхідну професійну мотивацію) шляхи формування позитивної професійної мотивації. За результатами проведеного педагогічного експерименту було підтверджено ефективність запропонованої техніки підготовки студентів до формування творчої індивідуальності дітей старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6589
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brzezińska.pdf577.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.