Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6528
Назва: Self-esteem of emotional state and anxiety level of medical student’s personality
Інші назви: Самооцінка емоційного стану та рівень тривоги у студента медичного спрямування
Автори: Perederko, Lesia
Передерко, Леся
Ключові слова: self-esteem
emotional state
anxiety level
student
самооцінка
емоційний стан
рівень тривоги
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Perederko L. Self-esteem of emotional state and anxiety level of medical student’s personality / L. Perederko // Наука і освіта. – 2019. – №2. – С. 28-34.
Короткий огляд (реферат): The ecological environment, which includes the psychological sphere, is one of the key factors in the study of the social and professional maturity of the modern student. This study highlights the monitoring of student’s self-esteem of emotional state and anxiety level. The methods “Self-esteem of Emotional State” of Wessman A. & Rix D. and Taylor G. “Manifest Anxiety Scale” (with modification Norakidze V.), theoretical, empirical and statistical methods of research were used. The coefficient of determination showed that the model is suitable for practical application, as the resultant property is explained by the influence of the factor's characteristic. The high student’s self-esteem of emotional state influenced by the external factors, was followed by certain anxiety level. The research indicated the empirical connection between self-esteem of emotional state, anxiety level and influence of social factors. That’s created a background for further studying of this psychological circle. Екологічне середовище, в яке входить і психологічна сфера, є одним із ключових факторів у вивченні соціально-професійної зрілості сучасного студента. Тому метою даного дослідження став моніторинг самооцінки емоційного стану і рівня тривоги студента медичного спрямування. Було застосовано методики «Самооцінка емоційних станів» А. Уессмана і Д. Рікса, шкалу тривоги Г. Тейлора (з модифікацією В. Норакідзе), теоретичні, емпіричні та статистичні методи. Встановлено коефіцієнт детермінації, який свідчить, що використана модель придатна для практичного застосування оскільки результативна властивість пояснюється впливом факторної ознаки. Висока самооцінка емоційного стану сформована під впливом зовнішніх чинників супроводжувалася певним рівнем тривоги. Дослідження вказує на емпіричний зв'язок між самооцінкою емоційного стану, рівнем тривоги і впливом соціальних факторів. Виявлені результати можуть стати основою для подальших досліджень даного психологічного кола.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6528
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lesia Perederko.pdf743.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.