Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6390
Назва: Дослідження стану тривожності молодих педагогів при входженні в освітню організацію
Інші назви: Studying the anxiety of young teachers entering an educational organization
Автори: Москальов, М. В.
Ключові слова: educational organization
young teachers
entering the organization
anxiety
освітня організація
молоді педагоги
входження
входження в організацію
тривожність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Москальов М. В. Дослідження стану тривожності молодих педагогів при входженні в освітню організацію / М. В. Москальов // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 7. – С. 119-127.
Короткий огляд (реферат): The article describes a very important issue of our time, namely the state of young teachers when entering the educational organization. Author stated the definition of young teachers entering the educational organization. The results of studies of young teachers on the state of anxiety are: levels of anxiety of young teachers entering the educational organization are identified: very high, high, medium (with a tendency to high); average (with a tendency to low) and low; factors that affect the state of anxiety of young teachers are highlighted; components (psychological, physiological, social and professional) of anxiety of young teachers when entering the educational organization are investigated. У статті розглянуто дуже важливу проблему сьогодення, а саме: стан молодих педагогів при входженні в освітню організацію. Автором проаналізовано результати дослідження молодих педагогів щодо стану тривожності. Виявлено чинники, що впливають на стан тривожності молодих педагогів. Досліджено складові (психічні, фізіологічні, соціально-професійні) тривожності молодих педагогогів при входженні в освітню організацію. А також співвіднесено отримані дані з можливістю впливу на виконання молодими педагогами професійної діяльності при входженні в освітню організацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6390
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moskaliov.pdf435.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.