Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6314
Назва: Technology of teaching foreign language academic writing to students of non-philological specialities
Інші назви: Технологія навчання студентів нефілологічного профілю іншомовному академічному письму
Автори: Mykytenko, Nataliya Oleksandrivna
Kish, Nadiia
Stoika, Olesia
Микитенко, Наталія
Кіш, Надія
Стойка, Олеся
Микитенко, Наталія Олександрівна
Ключові слова: teaching academic writing
academic written communication
product
students of non-philological specialities
skills
techniques
навчання академічному письму
академічна письмова комунікація
продукт
студенти нефілологічних спеціальностей
уміння
засоби
технології навчання
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Mykytenko N. Technology of teaching foreign language academic writing to students of non-philological specialities / N. Mykytenko, N. Kish, О. Stoika // Наука і освіта. – 2018. – №4. – С. 49-55.
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає проблему технологій навчання академічного письма студентів нефілологічних спеціальностей з урахуванням реалій українських ЗВО. Мета статті – обґрунтувати технологію навчання іншомовному академічному письму студентів нефілологічних спеціальностей і здійснити експериментальну перевірку її ефективності на базі Ужгородського національного університету. Для розв’язання завдань дослідження викори-стано теоретичні (контент-аналіз джерел з проблеми дослідження, систематизація та узагальнення теоретичних положень, обґрунтування і розроблення моделі технології навчання іншомовного академічного письма) й емпіричні методи досліджень (наукове спостереження, анкетування, методичний експеримент (констатувальний і формувальний етапи, методи математичної статистики). The article deals with the issue of effective technologies of teaching academic writing to students of non-philological specialities with regard to the realities of Ukrainian higher educational institutions. The purpose of the article is to substantiate the technology of teaching academic writing and to validate its effectiveness experimentally on the basis of Uzhhorod National University. The theoretical (content-analysis of the sources of subject study, arrange-ment and generalization of theoretical assumptions, substantiation and elaboration of the technology model) and empir-ical research methods (scientific observation, methodological experiment, methods of mathematical statistics) were used to achieve the research goal. It has been justified that creation of the product of foreign language academic writ-ing requires the students of non-philological specialties to possess the following skills: to define intention and main idea of utterance, to see connection between expressed thoughts; to correctly use lexical units, namely terms in the professional filed; to correctly use grammatical structures that comply with a certain genre of academic written com-munication; to classify and evaluate the role of lexical, grammatical and stylistic tools of foreign language in effective-ness of message transfer; to understand influence of the chosen verbal means on effectiveness of speaking and addressee’s communicative intention.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6314
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliya Mykytenko.pdf739.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.