Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6271
Назва: Evaluation of school students' cognitive status and psycho-pedagogical optimization of their cognitive activity
Інші назви: Оцінка пізнавального статусу учнів та психолого-педагогічна оптимізація їхньої пізнавальної активності
Автори: Kalynychenko, Iryna
Калиниченко, Ірина
Zaikina, Anna
Заікіна, Ганна Леонідівна
Латіна, Ганна Олександрівна
Latina, Hanna
Ключові слова: cognitive status
cognitive activity
effectiveness of learning
mental functions
пізнавальний статус
пізнавальна активність
ефективність навчання
психічні функції
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Калиниченко І. Evaluation of school students' cognitive status and psycho-pedagogical optimization of their cognitive activity / І. Калиниченко, Г. Заікіна, Г. Латіна // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2018. – № 7-8. – С. 45-50.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the issue of effective teaching of students of general secondary education institutions of dif-ferent types and also its connection with the levels of the development of their cognitive skills (auditory and visual memory, attention, verbal-logical and visual-figurative thinking as well as the quality of mental processes). The relevance of the research is due to the need for diagnostics of the cognitive processes at the early stages of learning, development of the methods of student-centered education and stimulation of the students’ cognitive sphere development in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6271
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf596.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.