Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6222
Назва: Загальнодидактичні принципи формування термінологічної компетентності студентів
Інші назви: General didactic principals of students’ terminological competence formation
Автори: Денищич, Т. А.
Ключові слова: general didactic principles
terminological competence
principle of science
principles of continuity and availability
the principle of bonds between theory and practice
загальнодидактичні принципи
термінологічна компетентність
принцип науковості
принцип наступності й перспективності
принцип зв’язку теорії з практикою
принцип активності й свідомості
принцип міжпредметних зв’язків
принцип антропологізму
принцип креативності
принцип модульності
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Денищич Т. А. Загальнодидактичні принципи формування термінологічної компетентності студентів / Т. А. Денищич // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 6. – С. 181-186.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the nature and content of the formation principles of students’ terminological competence considering the innovative trends in the system of university education. Knowledge of terminological vocabulary de- monstrates a deep understanding of professional concepts and phenomena, it is an indicator of the culture of profession- al language, it is the key to success for a specialist and it ensures his competitiveness nowadays at the job market. The effectiveness of teaching a language, including such component as the formation of terminological competence of stu- dents depends on the understanding of the principles of studying and on the expedient and reasonable choice of these principles. The increase of proficiency of a terminological vocabulary can be attained on condition of the system use of principles of studies, because they are interconnected, interdependent and interrelated and describe the whole process of forming terminological competence. У статті розкрито сутність та зміст принципів формування термінологічної компетентності студентів з урахуванням інноваційних тенденцій у системі університетської освіти. Доведено, що ефективність навчання фахової мови, зокрема такої її складової, як формування термінологічної компетентності студентів, залежить від розуміння суті принципів навчання, доцільного та обґрунтованого їх вибору. З огляду на це визначено найбільш ефективні загальнодидактичні принципи, зокрема традиційні (принцип науковості, наступності й перспективності, зв’язку теорії з практикою, активності й свідомості, міжпредметних зв’язків) та інноваційні (антропологізму, креативності, модульності).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6222
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Denyskchych.pdf411.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.