Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6204
Назва: Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти
Інші назви: Psychological-pedagogical support of professional training aimed at future Specialists of Preschool Educational Institutions
Автори: Непомняща, Ірина Миколаївна
Nepomniashcha, Iryna Mykolaivna
Ключові слова: супровід
психолого-педагогічний супровід
методично-мовленнєвий супровід
професійна підготовка
майбутні фахівці дошкільної освіти
support
psychological and pedagogical support
methodological and speech support
professional training
future specialists of preschool education
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Непомняща І. М. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти / І. М. Непомняща // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky: наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – № 3 (128). – С. 165-171.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність поняття «супровід» та його місце у професійній підготовці майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Визначено різновиди супроводу, а саме: психологічний, педагогічний, комунікативний, мовленнєвий, методичний, соціальний, моніторинговий тощо. The article reveals the essence of the concept “support” and its place in the professional training intended for future specialists of preschool education institutions (PSEI). The types of support have been determined, to be more precise: psychological, pedagogical, communicative, speech-centred, methodological, social, monitoring, etc. It has been concluded that the overall purpose of the psychological and pedagogical support in the educational process is to ensure the full development of the future specialist of a preschool education institution (the subject).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6204
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nepomniashcha Iryna.pdf282.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.