Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/611
Назва: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти
Інші назви: Теоретико-методические основы подготовки будущих учителей к педагогической диагностике качества образования
Theoretic-methodical foundation of training of future teachers to pedagogical diagnostics of quality of education
Автори: Савченко, Лариса Олексіївна
Savchenko, Larysa Aleksijivna
Ключові слова: професійна підготовка вчителя
якість освіти
підготовленість до педагогічної діагностики якості освіти
педагогічна діагностика
модель підготовки до педагогічної діагностики
teacher’s professional training
quality of education
quality of training
pedagogical diagnostics
structural and functional model of pedagogical diagnostics of quality of education
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Савченко, Л. О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Лариса Олексіївна Савченко; опоненти: Е. Е. Карпова [та ін.]; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 43 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню проблеми підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до педагогічного діагностування якості освіти. Dissertation work is a theoretic-experimental study of a problem of pedagogical diagnostics of quality of training of future teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/611
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savchenko.pdf331.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.