Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/611
Title: Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти
Other Titles: Теоретико-методические основы подготовки будущих учителей к педагогической диагностике качества образования
Theoretic-methodical foundation of training of future teachers to pedagogical diagnostics of quality of education
Authors: Савченко, Лариса Олексіївна
Savchenko, Larysa Aleksijivna
Keywords: професійна підготовка вчителя
якість освіти
підготовленість до педагогічної діагностики якості освіти
педагогічна діагностика
модель підготовки до педагогічної діагностики
teacher’s professional training
quality of education
quality of training
pedagogical diagnostics
structural and functional model of pedagogical diagnostics of quality of education
Issue Date: 2014
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Савченко, Л. О. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до педагогічної діагностики якості освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Лариса Олексіївна Савченко; опоненти: Е. Е. Карпова [та ін.]; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 43 с.
Abstract: Дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню проблеми підготовки майбутніх учителів технологій і креслення до педагогічного діагностування якості освіти. Dissertation work is a theoretic-experimental study of a problem of pedagogical diagnostics of quality of training of future teachers.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/611
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenko.pdf331.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.