Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6026
Назва: | Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід»у студентів ВНЗ |
Автори: | Дем'янчук, О. Г. |
Ключові слова: | психосемантичне дослідження асоціативний експеримент дитина-інвалід інклюзивне навчання волонтерська діяльність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Дем'янчук О. Г. Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід»у студентів ВНЗ / О. Г. Дем'янчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 30-35. |
Короткий огляд (реферат): | В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6026 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Demianchuk.pdf | 606.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.