Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6026
Title: Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід»у студентів ВНЗ
Authors: Дем'янчук, О. Г.
Keywords: психосемантичне дослідження
асоціативний експеримент
дитина-інвалід
інклюзивне навчання
волонтерська діяльність
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дем'янчук О. Г. Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід»у студентів ВНЗ / О. Г. Дем'янчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 30-35.
Abstract: В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6026
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demianchuk.pdf606.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.