Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6026
Назва: Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід»у студентів ВНЗ
Автори: Дем'янчук, О. Г.
Ключові слова: психосемантичне дослідження
асоціативний експеримент
дитина-інвалід
інклюзивне навчання
волонтерська діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дем'янчук О. Г. Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід»у студентів ВНЗ / О. Г. Дем'янчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 5. – С. 30-35.
Короткий огляд (реферат): В статті представлені результати психосемантичного дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів вищих навчальних закладів. У теоретичному аналізі розглядаються актуальні проблеми підготовки фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти. Показана залежність позитивно спрямованих та оптимістичних асоціацій від досвіду волонтерської роботи студентів з дітьми-інвалідами. Виявлено та описано гендерні відмінності при сприйманні поняття «дитина-інвалід».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6026
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demianchuk.pdf606.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.