Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5994
Назва: Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи
Автори: Савченко, Л. О.
Ключові слова: контроль
діагностика
педагогічна діагностика
якість освіти
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Савченко Л. О. Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи / Л. О. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 135-138.
Короткий огляд (реферат): У статті показано аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи. Якість професійної підготовки майбутніх вчителів технології набуває гострої актуальності в умовах інтеграції вищої освіти в світовий та європейський освітній простір. Система управління якістю освіти передбачає рівну участь і відповідальність учасників навчально-виховного процесу в покращенні якості вищої освіти; оперативне інформування учасників навчально-виховного процесу про результати контролю якості освіти; застосування експертних і тестових методів оцінювання рівня знань, умінь, навичок та педагогічної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5994
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savchenko Analiz.pdf515.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.