Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5994
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченко, Л. О.-
dc.date.accessioned2020-01-21T14:50:53Z-
dc.date.available2020-01-21T14:50:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСавченко Л. О. Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи / Л. О. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 135-138.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5994-
dc.description.abstractУ статті показано аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи. Якість професійної підготовки майбутніх вчителів технології набуває гострої актуальності в умовах інтеграції вищої освіти в світовий та європейський освітній простір. Система управління якістю освіти передбачає рівну участь і відповідальність учасників навчально-виховного процесу в покращенні якості вищої освіти; оперативне інформування учасників навчально-виховного процесу про результати контролю якості освіти; застосування експертних і тестових методів оцінювання рівня знань, умінь, навичок та педагогічної компетентності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.titleАналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenko Analiz.pdf515.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.