Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5994
Title: Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи
Authors: Савченко, Л. О.
Keywords: контроль
діагностика
педагогічна діагностика
якість освіти
Issue Date: 2014
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Савченко Л. О. Аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи / Л. О. Савченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 135-138.
Abstract: У статті показано аналіз проблеми використання діагностичних методик як засобу підвищення якості освіти студентів педагогічної вищої школи. Якість професійної підготовки майбутніх вчителів технології набуває гострої актуальності в умовах інтеграції вищої освіти в світовий та європейський освітній простір. Система управління якістю освіти передбачає рівну участь і відповідальність учасників навчально-виховного процесу в покращенні якості вищої освіти; оперативне інформування учасників навчально-виховного процесу про результати контролю якості освіти; застосування експертних і тестових методів оцінювання рівня знань, умінь, навичок та педагогічної компетентності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5994
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenko Analiz.pdf515.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.