Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5962
Назва: Впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи
Автори: Довбенко, С. Ю.
Dovbenko, S. Yu.
Ключові слова: діалогічна культура
майбутній учитель початкової школи
констатувальний і формувальний експеримент
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Довбенко С. Ю. Впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи / С. Ю. Довбенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 59-62.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи. Подано результати констатувального і формувального експериментів відповідно до компонентів і показників формування діалогічної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5962
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dovbenko.pdf384.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.