Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДовбенко, С. Ю.-
dc.contributor.authorDovbenko, S. Yu.-
dc.date.accessioned2020-01-21T11:09:24Z-
dc.date.available2020-01-21T11:09:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДовбенко С. Ю. Впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи / С. Ю. Довбенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2014. – № 3. – С. 59-62.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5962-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості впровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школи. Подано результати констатувального і формувального експериментів відповідно до компонентів і показників формування діалогічної культури.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіалогічна культураuk
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиuk
dc.subjectконстатувальний і формувальний експериментuk
dc.titleВпровадження моделі формування діалогічної культури майбутніх учителів початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dovbenko.pdf384.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.