Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5875
Назва: Особливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентності
Інші назви: Особенности применения приема составления задач для получения математической компетентности
Peculiarities of the application of the task scheduling to acquire mathematical competence
Автори: Бикова, М. Л.
Громлюк, А. С.
Іванова, Світлана Володимирівна
Иванова, Светлана Владимировна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Ключові слова: математика
компетентність
прийом самостійного складання задач учнями
математика
компетентность
прием самостоятельного составления задач учащимися
mathematics
competence
technique of self-composing tasks by students
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» [та ін.]
Бібліографічний опис: Бикова М. Л, Особливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентності / М. Л. Бикова, А. С. Громлюк, С. В. Іванова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 130-133.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто специфіку застосування прийому складання (конструювання) завдань в умовах компетентнісного навчання: актуальність, етапне застосування, можливість використання на всіх рівнях математичної підготовки, відповідність тематики завдань напрямом підготовки.Рассмотрена специфика применения приема составления (конструирования) задач в условиях компетентносного обучения: актуальность, этапное применение, возможность использования на всех уровнях математической подготовки, соответствие тематики задач направлению подготовки. The peculiarities of the application of compiling (construction) task technique in the conditions of competency-based learning are considered: relevance, step-by-step application, possibility of use at all levels of mathematical preparation, correspondence of the subject of problems to the direction of training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5875
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bicova Marina, Gromlyuk Anna, Ivanova Svitlana.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.