Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5875
Title: | Особливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентності |
Other Titles: | Особенности применения приема составления задач для получения математической компетентности Peculiarities of the application of the task scheduling to acquire mathematical competence |
Authors: | Бикова, М. Л. Громлюк, А. С. Іванова, Світлана Володимирівна Иванова, Светлана Владимировна Ivanova, Svitlana Volodymyrivna |
Keywords: | математика компетентність прийом самостійного складання задач учнями математика компетентность прием самостоятельного составления задач учащимися mathematics competence technique of self-composing tasks by students |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» [та ін.] |
Citation: | Бикова М. Л, Особливості застосування прийому складання задач для набуття математичної компетентності / М. Л. Бикова, А. С. Громлюк, С. В. Іванова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. науково-практичної конф. з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. – С. 130-133. |
Abstract: | Розглянуто специфіку застосування прийому складання (конструювання) завдань в умовах компетентнісного навчання: актуальність, етапне застосування, можливість використання на всіх рівнях математичної підготовки, відповідність тематики завдань напрямом підготовки.Рассмотрена специфика применения приема составления (конструирования) задач в условиях компетентносного обучения: актуальность, этапное применение, возможность использования на всех уровнях математической подготовки, соответствие тематики задач направлению подготовки. The peculiarities of the application of compiling (construction) task technique in the conditions of competency-based learning are considered: relevance, step-by-step application, possibility of use at all levels of mathematical preparation, correspondence of the subject of problems to the direction of training. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5875 |
Appears in Collections: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bicova Marina, Gromlyuk Anna, Ivanova Svitlana.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.