Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5813
Назва: Мовленнєва взаємодія дітей із заїканням: підходи до дослідження
Автори: Літовченко, Ольга Василівна
Litovchenko, Olga Vasylivna
Ключові слова: заїкання
мовленево-рухова моторика
невротичні порушення
мовленнєва взаємодія
комунікація
психолого-педагогічна адаптація
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Літовченко О. В. Мовленнєва взаємодія дітей із заїканням: підходи до дослідження / О. В. Літовченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 260-263.
Короткий огляд (реферат): У статті наведені актуальні питання формування в дошкільників із заїканням регулятивного компонента психіки (універсальних правил та стратегій спілкування), що сприятиме інтенсифікацію процесу афективно-смилової адаптації дітей та ефективному їх входженню в шкільне середовище. The article demonstrates some actual problems concerning formation of regulative psychic component (universal rules and strategies of interaction) in stammering children which is to enable intensifying their affective and content adaptation and their effective entering school environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5813
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litovchenko.pdf79.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.