Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітовченко, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorLitovchenko, Olga Vasylivna-
dc.date.accessioned2020-01-14T12:01:23Z-
dc.date.available2020-01-14T12:01:23Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЛітовченко О. В. Мовленнєва взаємодія дітей із заїканням: підходи до дослідження / О. В. Літовченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 260-263.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5813-
dc.description.abstractУ статті наведені актуальні питання формування в дошкільників із заїканням регулятивного компонента психіки (універсальних правил та стратегій спілкування), що сприятиме інтенсифікацію процесу афективно-смилової адаптації дітей та ефективному їх входженню в шкільне середовище. The article demonstrates some actual problems concerning formation of regulative psychic component (universal rules and strategies of interaction) in stammering children which is to enable intensifying their affective and content adaptation and their effective entering school environment.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectзаїканняuk
dc.subjectмовленево-рухова моторикаuk
dc.subjectневротичні порушенняuk
dc.subjectмовленнєва взаємодіяuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectпсихолого-педагогічна адаптаціяuk
dc.titleМовленнєва взаємодія дітей із заїканням: підходи до дослідженняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litovchenko.pdf79.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.