Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5813
Title: Мовленнєва взаємодія дітей із заїканням: підходи до дослідження
Authors: Літовченко, Ольга Василівна
Litovchenko, Olga Vasylivna
Keywords: заїкання
мовленево-рухова моторика
невротичні порушення
мовленнєва взаємодія
комунікація
психолого-педагогічна адаптація
Issue Date: 2008
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Літовченко О. В. Мовленнєва взаємодія дітей із заїканням: підходи до дослідження / О. В. Літовченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 8-9. – С. 260-263.
Abstract: У статті наведені актуальні питання формування в дошкільників із заїканням регулятивного компонента психіки (універсальних правил та стратегій спілкування), що сприятиме інтенсифікацію процесу афективно-смилової адаптації дітей та ефективному їх входженню в шкільне середовище. The article demonstrates some actual problems concerning formation of regulative psychic component (universal rules and strategies of interaction) in stammering children which is to enable intensifying their affective and content adaptation and their effective entering school environment.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5813
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litovchenko.pdf79.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.