Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 267
Issue Date | Title | Author(s) |
2018 | Категорії «рух» І «рух у музиці»: етимологія, дефініціі та взаємодія | Вороновська, Ольга Володимирівна; Voronovskaya, Olga Volodymyrivna |
2018 | Актуальні аспекти проблеми генезису знаків музичної мови | Вороновська, Ольга Володимирівна; Voronovskaya, Olga Volodymyrivna |
2018 | Концепційне поле музичної моторності | Вороновська, Ольга Володимирівна; Voronovskaya, Olga Volodymyrivna |
2018 | Обґрунтування семіологічного підходу до проблеми музичної моторності | Вороновська, Ольга Володимирівна; Voronovskaya, Olga Volodymyrivna |
2019 | Поліелементна структура та функції народного танцю як форми художньої діяльності | Вороновська, Ольга Володимирівна; Voronovskaya, Olga Volodymyrivna |
2019 | Артистизм майбутнього вчителя музичного мистецтва як компонент готовності до хормейстерської діяльності | Клубкова, Світлана Анатоліївна; Klubkova, Svitlana Anatoliivna |
2020 | Implementation of Emotional Intelligence Theory in Future Musical Art Teachers Training | Іригіна, Світлана Олександрівна; Iryhina, Svitlana Oleksandrivna; Sbruieva, Alina; Сбруєва, Аліна Анатоліївна; Чістякова, Ірина Миколаївна; Чернякова, Жанна; Chistiakova, I. M. |
2019 | Шляхи оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до хормейстерської роботи з дітьми | Іригіна, Світлана Олександрівна; Iryhina, Svitlana Oleksandrivna |
2020 | До питання формування виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва | Осадча, Тетяна Всеволодівна; Бесчастна, Маргарита; Osadcha, Tetiana Vsevolodivna; Beschastna, Margaryta |
2020 | Розвиток умінь невербальної комунікації майбутніх вчителів-хормейстерів у процесі фахової підготовки | Осадча, Тетяна Всеволодівна; Гузик, Вікторія; Osadcha, Tetiana Vsevolodivna; Guzyk, Viktoriia |
2020 | Шляхи формування вольових якостей майбутніх учителів-хормейстерів у процесі фахової підготовки | Осадча, Тетяна Всеволодівна; Osadcha, Tetiana Vsevolodivna |
2020 | До проблеми проєктування індивідуальної траєкторії розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі диригентсько-хорової підготовки | Ашихміна, Наталія Віталіївна; Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna |
2020 | Сутність міжособистісної творчої взаємодії на заняттях з диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва | Ашихміна, Наталія Віталіївна; Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna |
2019 | Деякі методичні аспекти розвитку емоційності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі виконавської діяльності | Ашихміна, Наталія Віталіївна; Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna |
2020 | Формування лідерських якостей у майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті диригентсько-хорової підготовки | Гетманець, Наталя Юріївна; Hetmanets, Natalia |
2016 | Сучасний танець. Основи теоріі і практики | Герц, Ірина Іванівна; Hertz, Iryna; Бігус, О. О.; Маншилін, О. О.; Кондратюк, Д. О.; Мова, Л. В.; Журавльова, А. В.; Донченко, Н. П.; Батєєва, Н. П. |
2018 | Музично-хореографічний синтез у балеті Уве Шольца «Велика меса» | Герц, Ірина Іванівна; Hertz, Iryna |
2019 | Розкриття ідейно-образного змісту класичної музики у балетах Ханса Ван Манена | Герц, Ірина Іванівна; Hertz, Iryna |
2018 | Культурологічні засади вивчення танцю як форми комунікації | Герц, Ірина Іванівна; Hertz, Iryna |
2017 | Інноваційні прийоми в опануванні дисципліною "Методика виконання класичного танцю" | Герц, Ірина Іванівна; Hertz, Iryna |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 267