Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5591
Назва: Методика формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу
Інші назви: Methodology of the formation of the teen-agers’ vocal and jazz culture at classes on pop singing
Автори: Шевченко, Анастасія Сергіївна
Shevchenko, Anastasiia
Лобова, Ольга Володимирівна
Lobova, Olga
Ключові слова: вокально-джазова культура підлітків
методика формування
наукові підходи і дидактичні принципи
етапи
педагогічні умови і методи
заняття з естрадного співу
teen-agers’ vocal and jazz culture
developing methods
scientific approaches and didactic principles
stages
pedagogical conditions and methods
classes on vocal and jazz singing
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Шевченко А. С. Методика формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу / А. С. Шевченко, О. В. Лобова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 2. — С. 80-87.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі формування вокально-джазової культури підлітків як одному зі шляхів становлення культурної компетентності дитини. Її актуальність зумовлено важливістю загальнокультурного розвитку як чинника гармонійного виховання особистості. Мета статті – розкрити методику формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу (у музичних школах і позаурочній роботі закладів загальної середньої освіти). Для реалізації мети застосовано методи систематизації, узагальнення наукових джерел, теоретичне моделювання, педагогічний експеримент тощо. The importance of the development of individual’s general culture as a factor of his / her harmonious education stipulates the relevance of the study. The purpose of the article is to describe the methods enabling the formation of teen-agers’ vocal and jazz culture at classes on pop singing (in musical schools and during extra-class activities in institutions of general secondary education). Methods of systematization and generalization of scientific sources, theoretical modelling, pedagogical experiment and so on have been used to achieve this goal.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5591
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf609.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.