Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5410
Назва: Розвиток творчого потенціалу вчителя в умовах педагогічного експерименту
Автори: Тарарака, Т.
Tararaka, T.
Ключові слова: творчий потенціал
вчитель
умови педагогічного експерименту
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тарарака Т. В. Розвиток творчого потенціалу вчителя в умовах педагогічного експерименту / Т. В. Тарарака // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 113-116.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема розвитку комунікативної компетенції майбутніх учителів англійської мови. Встановлено, що основою комунікативної компетенції є ефективна мовленнєва поведінка, яка визначається як складна діяльність, що реалізується на основі культури мислення та мовлення. Риторика визначається як ефективний засіб формування комунікативної компетенції, оскільки встановлено що риторика інтегрує знання та вміння з філософії, психології, логіки та стилістики. The article deals with the problem of developing communicative competence of future teachers of English. It is established that communicative competence should be based upon effective verbal behaviour. The latter is considered to be a complicated activity which includes both effective thinking and effective speech. Since rhetoric is treated to be a science based upon achievements of philosophy, psychology, logics and stylistics, it is considered to be an effective means of developing students’ communicative competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5410
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tararaka.pdf129.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.