Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5410
Title: Розвиток творчого потенціалу вчителя в умовах педагогічного експерименту
Authors: Тарарака, Т.
Tararaka, T.
Keywords: творчий потенціал
вчитель
умови педагогічного експерименту
Issue Date: 2008
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Тарарака Т. В. Розвиток творчого потенціалу вчителя в умовах педагогічного експерименту / Т. В. Тарарака // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2008. – № 4-5. – С. 113-116.
Abstract: У статті розглядається проблема розвитку комунікативної компетенції майбутніх учителів англійської мови. Встановлено, що основою комунікативної компетенції є ефективна мовленнєва поведінка, яка визначається як складна діяльність, що реалізується на основі культури мислення та мовлення. Риторика визначається як ефективний засіб формування комунікативної компетенції, оскільки встановлено що риторика інтегрує знання та вміння з філософії, психології, логіки та стилістики. В статье рассматривается проблема развития коммуникативной компетенции будущих учителей английского языка. Установлено, что основой коммуникативной компетенции есть эффективное речевое поведение, которое определяется как сложная деятельность, которая реализуется на основе культуры мышления и речи. Риторика определяется как эффективное средство формирования коммуникативной компетенции, поскольку установлено что риторика интегрирует знание и умение из философии, психологии, логики и стилистики. The article deals with the problem of developing communicative competence of future teachers of English. It is established that communicative competence should be based upon effective verbal behaviour. The latter is considered to be a complicated activity which includes both effective thinking and effective speech. Since rhetoric is treated to be a science based upon achievements of philosophy, psychology, logics and stylistics, it is considered to be an effective means of developing students’ communicative competence.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5410
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tararaka.pdf129.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.