Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5355
Назва: Можливості реалізації адаптаційної функції віртуального експерименту при навчанні фізики в основній школі
Інші назви: Possibilities of realization of adaptation function of virtual experiment in teaching physics in primary school
Возможности реализации адаптационной функции виртуального эксперимента при обучении физике в основной школе
Автори: Совкова, Тетяна Сократівна
Совкова, Татьяна Сократовна
Sovkova, Tetiana Sokrativna
Карауш, О. Є.
Ключові слова: віртуальний експеримент
навчання фізики
експериментальна робота
виртуальный эксперимент
обучение физики
экспериментальная работа
virtual experiment
teaching physics
experimental work
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Совкова Т. С. Можливості реалізації адаптаційної функції віртуального експерименту при навчанні фізики в основній школі / Т. С. Совкова // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 152-155.
Короткий огляд (реферат): Особливе значення в навчанні фізики набуває експеримент, якому належить провідна роль у розвитку дослідницької компетентності учнів. Широко впроваджується в навчальний процес у школі такий метод навчання фізики, як віртуальний експеримент. Of particular importance in the study of physics is the experiment, which plays a leading role in the development of students' research competence. Such a method of teaching physics as a virtual experiment is widely introduced in the educational process at school. Особое значение в обучении физики приобретает опыт, которому принадлежит ведущая роль в развитии исследовательской компетентности учащихся. Широко внедряется в учебный процесс в школе такой метод обучения физике, как виртуальный эксперимент.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5355
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Possibilities of implementing the adaptation function.pdf904.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.