Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5344
Назва: Методичні особливості навчання вирішенню компетентнісних задач в шкільному курсі інформатики
Інші назви: Методические особенности обучения решению компетентностных задач в школьном курсе информатики
Methodical peculiarities of teaching to solving competency problems in the school course of computer science
Автори: Радіонова, Г. П.
Ключові слова: компетентнісні задачі
інформаційне суспільство
хмарний сервіс
інформаційні технології
інформаційно-комунікаційна компетентність
компетентнностные задачи
информационное общество
облачный сервис
информационные технологии
информационно-коммуникационная компетентность
competence tasks
information society
cloud service
Information Technology
information and communication competence
competency tasks
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Радіонова Г. П. Методичні особливості навчання вирішенню компетентнісних задач в шкільному курсі інформатики / Г. П. Радіонова // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 142-143.
Короткий огляд (реферат): Предметом вивчення у статті є питання наукового визначення та дослідження сутності феномену компетентності. В дослідженні розкрито визначення компетентнісної задачі з інформатики як комплексної задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних ІКТ як засобу розв’язування, надання різнорівневої допомоги і критеріїв оцінювання як кінцевого результату, так і способів його отримання. The subject of study The article deals with the scientific definition and study of the essence of the phenomenon of competence. The study reveals the definition of a computer science task as a complex application task, which requires the use of modern ICT as a means of solving, providing multi-level assistance and criteria for evaluating both the end result and how to obtain it. Предметом изучения в статье вопрос научного определения и исследования сущности феномена компетентности. В исследовании раскрыто определение компетентностной задачи по информатике как комплексной задачи прикладного характера, для которой обязательным является применение современных ИКТ как средства решения, предоставление разноуровневой помощи и критериев оценки как конечного результата, так и способов его получения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5344
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodical features of teaching.pdf467.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.