Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадіонова, Г. П.-
dc.date.accessioned2019-12-10T11:30:20Z-
dc.date.available2019-12-10T11:30:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРадіонова Г. П. Методичні особливості навчання вирішенню компетентнісних задач в шкільному курсі інформатики / Г. П. Радіонова // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С. 142-143.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5344-
dc.description.abstractПредметом вивчення у статті є питання наукового визначення та дослідження сутності феномену компетентності. В дослідженні розкрито визначення компетентнісної задачі з інформатики як комплексної задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних ІКТ як засобу розв’язування, надання різнорівневої допомоги і критеріїв оцінювання як кінцевого результату, так і способів його отримання. The subject of study The article deals with the scientific definition and study of the essence of the phenomenon of competence. The study reveals the definition of a computer science task as a complex application task, which requires the use of modern ICT as a means of solving, providing multi-level assistance and criteria for evaluating both the end result and how to obtain it. Предметом изучения в статье вопрос научного определения и исследования сущности феномена компетентности. В исследовании раскрыто определение компетентностной задачи по информатике как комплексной задачи прикладного характера, для которой обязательным является применение современных ИКТ как средства решения, предоставление разноуровневой помощи и критериев оценки как конечного результата, так и способов его получения.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk
dc.subjectкомпетентнісні задачіuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subjectхмарний сервісuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентністьuk
dc.subjectкомпетентнностные задачиuk
dc.subjectинформационное обществоuk
dc.subjectоблачный сервисuk
dc.subjectинформационные технологииuk
dc.subjectинформационно-коммуникационная компетентностьuk
dc.subjectcompetence tasksuk
dc.subjectinformation societyuk
dc.subjectcloud serviceuk
dc.subjectInformation Technologyuk
dc.subjectinformation and communication competenceuk
dc.subjectcompetency tasksuk
dc.titleМетодичні особливості навчання вирішенню компетентнісних задач в шкільному курсі інформатикиuk
dc.title.alternativeМетодические особенности обучения решению компетентностных задач в школьном курсе информатикиuk
dc.title.alternativeMethodical peculiarities of teaching to solving competency problems in the school course of computer scienceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodical features of teaching.pdf467.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.