Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323
Назва: Використання змішаного навчання в рамках вивчення розділу «Опрацювання текстових даних» у шкільному курсі інформатики
Інші назви: Using blended learning as part of the study section "Processing of text data" in the school course of computer science
Использование смешанного обучения в рамках изучения раздела «Oбработки текстовых данных» в школьном курсе информатики
Автори: Бойко, Ольга Павлівна
Boіko, Olha Pavlivna
Бойко, Ольга Павловна
Дончук, Максим
Donchuk, Maxym
Дончук, Максим
Ключові слова: текстові дані
інформатика в школі
опрацювання текстових даних
змішане навчання
текстовые данные
информатика в школе
обработки текстовых данных
смешанное обучение
text data
computer science at school
processing of text data
processing of text data
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Бібліографічний опис: Бойко О. П. Використання змішаного навчання в рамках вивчення розділу «Щпрацювання текстових даних» у шкільному курсі інформатики / О. П. Бойко, М. Дончук // Адаптивні технології управління навчанням ATL - 2019 : матеріали п`ятої міжнародної конференції, (Одеса, 23-25 жовтня 2019 р.) / редкол. : О. Я. Чебикін, М. І. Жалдак, В. Ю. Биков [та ін]. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2019. – С.123-124.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми змішаного навчання у шкільному курсі інформатики. Змішане навчання вважається ефективним, оскільки створює умови для розв’язання основної проблеми традиційного навчання, що полягає в обмеженні можливостей реалізації та розвитку потенційних здібностей школярів. В статье рассматриваются проблемы смешанного обучения в школьном курсе информатики. Смешанное обучение считается эффективным, поскольку создает условия для решения основной проблемы традиционного обучения, заключается в ограничении возможностей реализации и развития потенциальных способностей школьников. he article deals with the problems of blended learning in a school computer science course. Blended learning is considered effective because it creates the conditions for solving the main problem of traditional learning, which is to limit the ability to realize and develop the potential abilities of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5323
Розташовується у зібраннях:Адаптивні технології управління навчанням ATL (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Using blended learning as part of the study.pdf452.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.