Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5313
Назва: Формування у молодших школярів свідомих понять про величини: відстань, швидкість та час
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: відстань
швидкість
час
задачі на рух
Дата публікації: 2003
Видавництво: КЗВО "Одеська Академія неперервної освіти Одеської обласної ради"
Бібліографічний опис: Cкворцова С. О. Формування у молодших школярів свідомих понять про величини: відстань, швидкість та час / С. О. Cкворцова // «Наша школа». – 2003. – № 2. – С. 45-52.
Короткий огляд (реферат): Особливість задач на рух полягає в тому, що вони побудовані на підставі функціонального зв’язку між величинами: відстань, швидкість та час. Тому, для забезпечення високої ефективності процесу навчання учнів розв’язуванню задач на рух є, перед усім, формування повноцінних понять про величини: відстань, швидкість і час. Між тим, існує кілька типів задач, що містять пропорційні величини ( вартість, ціна, кількість; загальна маса, маса 1 предмета, кількість предметів; загальна довжина, довжина 1 відрізу, кількість відрізів; загальний об’єм, об’єм 1 посудини, кількість посудин; загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи й тощо). Так, прості задачі з величинами : відстань, швидкість і час , мають одну й ту саму математичну структуру, як і будь - які прості задачі на знаходження однієї величини за відомими значеннями двох, пов’язаних з нею, величин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5313
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya u molodshyx shkolyariv svidomyx ponyat pro velychyny vidstan, shvydkist ta chas.pdf822.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.