Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2019-12-09T08:55:16Z-
dc.date.available2019-12-09T08:55:16Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationCкворцова С. О. Формування у молодших школярів свідомих понять про величини: відстань, швидкість та час / С. О. Cкворцова // «Наша школа». – 2003. – № 2. – С. 45-52.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5313-
dc.description.abstractОсобливість задач на рух полягає в тому, що вони побудовані на підставі функціонального зв’язку між величинами: відстань, швидкість та час. Тому, для забезпечення високої ефективності процесу навчання учнів розв’язуванню задач на рух є, перед усім, формування повноцінних понять про величини: відстань, швидкість і час. Між тим, існує кілька типів задач, що містять пропорційні величини ( вартість, ціна, кількість; загальна маса, маса 1 предмета, кількість предметів; загальна довжина, довжина 1 відрізу, кількість відрізів; загальний об’єм, об’єм 1 посудини, кількість посудин; загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи й тощо). Так, прості задачі з величинами : відстань, швидкість і час , мають одну й ту саму математичну структуру, як і будь - які прості задачі на знаходження однієї величини за відомими значеннями двох, пов’язаних з нею, величин.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКЗВО "Одеська Академія неперервної освіти Одеської обласної ради"uk
dc.subjectвідстаньuk
dc.subjectшвидкістьuk
dc.subjectчасuk
dc.subjectзадачі на рухuk
dc.titleФормування у молодших школярів свідомих понять про величини: відстань, швидкість та часuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.