Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5268
Title: Роль концептуального аналізу художнього твору у формуванні текстової компетентності майбутніх учителів української мови і літератури
Other Titles: Role of literary text conceptual analysis when forming future ukrainian language and literature teachers’ text competence
Authors: Копусь, Ольга Антонівна
Kopus, Olga Antonivna
Keywords: текстова компетентність
концептуальний аналіз
майбутні вчителі української мови і літератури
лінгвокультурний концепт
авторська картина світу
text competence
conceptual analysis
future teachers of the Ukrainian language and literature
linguistic and cultural concept
author’s worldview
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Копусь О. А. Роль концептуального аналізу художнього твору у формуванні текстової компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / О. А. Копусь // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.56-62.
Abstract: У статті розкрито місце концептуального аналізу в системі професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури та його роль у формуванні текстової компетентності майбутнього словесника; запропоновано технологію використання концептуального аналізу на прикладі роботи з мовою творів О. Гончара, зокрема розкрито концептуальну природу перифразів романів «Тронка» і «Твоя зоря», встановлено їх зв'язок зі світобаченням письменника. . The article reveals the role of the conceptual analysis in the system of vocational training of future Ukrainian language and literature teachers and its role in the formation of a future philologist’s text competence.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5268
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf253.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.