Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5268
Title: Роль концептуального аналізу художнього твору у формуванні текстової компетентності майбутніх учителів української мови і літератури
Other Titles: Роль концептуального анализа художественного произведения в формировании текстовой компетентности будущих учителей украинского языка и литературы
Role of literary text conceptual analysis when forming future ukrainian language and literature teachers’ text competence
Authors: Копусь, Ольга Антонівна
Копусь, Ольга Антоновна
Kopus, Olga Antonivna
Keywords: текстова компетентність
концептуальний аналіз
майбутні вчителі української мови і літератури
лінгвокультурний концепт
авторська картина світу
текстовая компетентность
концептуальный анализ
будущие учителя украинского языка и литературы
лингвокультурный концепт
авторская картина мира
text competence
conceptual analysis
future teachers of the Ukrainian language and literature
linguistic and cultural concept
author’s worldview
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Копусь О. А. Роль концептуального аналізу художнього твору у формуванні текстової компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / О. А. Копусь // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.56-62.
Abstract: У статті розкрито місце концептуального аналізу в системі професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури та його роль у формуванні текстової компетентності майбутнього словесника; запропоновано технологію використання концептуального аналізу на прикладі роботи з мовою творів О. Гончара, зокрема розкрито концептуальну природу перифразів романів «Тронка» і «Твоя зоря», встановлено їх зв'язок зі світобаченням письменника. В статье раскрыто место концептуального анализа в системе профессиональной подготовки будущих учителей украинского языка и литературы и его роль в формировании текстовой компетентности будущего словесника. The article reveals the role of the conceptual analysis in the system of vocational training of future Ukrainian language and literature teachers and its role in the formation of a future philologist’s text competence.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5268
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf253.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.