Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5268
Назва: Роль концептуального аналізу художнього твору у формуванні текстової компетентності майбутніх учителів української мови і літератури
Інші назви: Роль концептуального анализа художественного произведения в формировании текстовой компетентности будущих учителей украинского языка и литературы
Role of literary text conceptual analysis when forming future ukrainian language and literature teachers’ text competence
Автори: Копусь, Ольга Антонівна
Копусь, Ольга Антоновна
Kopus, Olga Antonivna
Ключові слова: текстова компетентність
концептуальний аналіз
майбутні вчителі української мови і літератури
лінгвокультурний концепт
авторська картина світу
текстовая компетентность
концептуальный анализ
будущие учителя украинского языка и литературы
лингвокультурный концепт
авторская картина мира
text competence
conceptual analysis
future teachers of the Ukrainian language and literature
linguistic and cultural concept
author’s worldview
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Копусь О. А. Роль концептуального аналізу художнього твору у формуванні текстової компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / О. А. Копусь // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2015. – №2. – С.56-62.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито місце концептуального аналізу в системі професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури та його роль у формуванні текстової компетентності майбутнього словесника; запропоновано технологію використання концептуального аналізу на прикладі роботи з мовою творів О. Гончара, зокрема розкрито концептуальну природу перифразів романів «Тронка» і «Твоя зоря», встановлено їх зв'язок зі світобаченням письменника. В статье раскрыто место концептуального анализа в системе профессиональной подготовки будущих учителей украинского языка и литературы и его роль в формировании текстовой компетентности будущего словесника. The article reveals the role of the conceptual analysis in the system of vocational training of future Ukrainian language and literature teachers and its role in the formation of a future philologist’s text competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5268
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf253.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.