Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5211
Title: Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності
Other Titles: Theoretical analysis of the state of preparation of future teachers for design activities
Authors: Пригода, О. М.
Keywords: підготовка вчителів
проектувальна діяльність
майбутні вчителі
стан підготовки
teacher training
design activities
future teachers
state of preparation
Issue Date: 2005
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Пригода О. М. Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності / О. М. Пригода // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 173-175.
Abstract: . У статті представлений теоретичний аналіз підготовки майбутніх учителів до проектувальної діяльності в системі вищої педагогічної освіти. The article suggests theoretic analysis of training future teachers for projective activity in the system of higher pedagogical education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5211
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58.pdf171.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.