Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5211
Назва: Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності
Інші назви: Theoretical analysis of the state of preparation of future teachers for design activities
Автори: Пригода, О. М.
Ключові слова: підготовка вчителів
проектувальна діяльність
майбутні вчителі
стан підготовки
teacher training
design activities
future teachers
state of preparation
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Пригода О. М. Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності / О. М. Пригода // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 173-175.
Короткий огляд (реферат): . У статті представлений теоретичний аналіз підготовки майбутніх учителів до проектувальної діяльності в системі вищої педагогічної освіти. The article suggests theoretic analysis of training future teachers for projective activity in the system of higher pedagogical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5211
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58.pdf171.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.