Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5211
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пригода, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-03T12:01:08Z | - |
dc.date.available | 2019-12-03T12:01:08Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Пригода О. М. Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності / О. М. Пригода // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 173-175. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5211 | - |
dc.description.abstract | . У статті представлений теоретичний аналіз підготовки майбутніх учителів до проектувальної діяльності в системі вищої педагогічної освіти. The article suggests theoretic analysis of training future teachers for projective activity in the system of higher pedagogical education. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | підготовка вчителів | uk |
dc.subject | проектувальна діяльність | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | стан підготовки | uk |
dc.subject | teacher training | uk |
dc.subject | design activities | uk |
dc.subject | future teachers | uk |
dc.subject | state of preparation | uk |
dc.title | Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Theoretical analysis of the state of preparation of future teachers for design activities | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2005 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.