Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5168
Назва: Особливості проектної діяльності на уроках трудового навчання
Автори: Штайнер, Тетяна Віталіївна
Shtainer, Tetyana Vitaliivna
Вербіцька, Т. О.
Ключові слова: уроки трудового навчання
проектна діяльність
інформаційно-телекомунікаційні технології
інформаційні технології
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Штайнер Т. В. Особливості проектної діяльності на уроках трудового навчання / Т. В. Штайнер, Т. О. Вербіцька // Гуманітарна наука в умовах розвитку інформаційного суспільства: Матеріали всеукраїнського науково-практичної конференції викладачів, студентів, аспірантів та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - С. 49-52.
Короткий огляд (реферат): Методи навчання, за допомогою яких організовують проектно-технологічну діяльність, - це такі способи спільної діяльності учнів та учителя, в ході яких активізується творче мислення дитини, можливість здійснювати вільне обговорення проблемної ситуації. Характерною ознакою таких методів є їх суб'єктивний характер, який впливає з того, що учень має діяти як суб'єкт навчального процесу, тобто бути безпосереднім учасником своєї освіти. Отже й методи, які запроваджуються на уроці мають також ним усвідомлюватись.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5168
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_Shtainer.pdf2.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.