Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШтайнер, Тетяна Віталіївна-
dc.contributor.authorShtainer, Tetyana Vitaliivna-
dc.contributor.authorВербіцька, Т. О.-
dc.date.accessioned2019-12-02T11:24:50Z-
dc.date.available2019-12-02T11:24:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШтайнер Т. В. Особливості проектної діяльності на уроках трудового навчання / Т. В. Штайнер, Т. О. Вербіцька // Гуманітарна наука в умовах розвитку інформаційного суспільства: Матеріали всеукраїнського науково-практичної конференції викладачів, студентів, аспірантів та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - С. 49-52.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5168-
dc.description.abstractМетоди навчання, за допомогою яких організовують проектно-технологічну діяльність, - це такі способи спільної діяльності учнів та учителя, в ході яких активізується творче мислення дитини, можливість здійснювати вільне обговорення проблемної ситуації. Характерною ознакою таких методів є їх суб'єктивний характер, який впливає з того, що учень має діяти як суб'єкт навчального процесу, тобто бути безпосереднім учасником своєї освіти. Отже й методи, які запроваджуються на уроці мають також ним усвідомлюватись.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectуроки трудового навчанняuk
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectінформаційно-телекомунікаційні технологіїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.titleОсобливості проектної діяльності на уроках трудового навчанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра технологічної і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Shtainer.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.