Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5168
Title: Особливості проектної діяльності на уроках трудового навчання
Authors: Штайнер, Тетяна Віталіївна
Shtainer, Tetyana Vitaliivna
Вербіцька, Т. О.
Keywords: уроки трудового навчання
проектна діяльність
інформаційно-телекомунікаційні технології
інформаційні технології
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Штайнер Т. В. Особливості проектної діяльності на уроках трудового навчання / Т. В. Штайнер, Т. О. Вербіцька // Гуманітарна наука в умовах розвитку інформаційного суспільства: Матеріали всеукраїнського науково-практичної конференції викладачів, студентів, аспірантів та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - С. 49-52.
Abstract: Методи навчання, за допомогою яких організовують проектно-технологічну діяльність, - це такі способи спільної діяльності учнів та учителя, в ході яких активізується творче мислення дитини, можливість здійснювати вільне обговорення проблемної ситуації. Характерною ознакою таких методів є їх суб'єктивний характер, який впливає з того, що учень має діяти як суб'єкт навчального процесу, тобто бути безпосереднім учасником своєї освіти. Отже й методи, які запроваджуються на уроці мають також ним усвідомлюватись.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5168
Appears in Collections:Кафедра технологічної і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Shtainer.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.